Bestyrelsesmøde i Cafeen mandag d. 18. december 2023 kl. 19.00

Fraværende: Anette

1. Godkendelse af dagsorden. Godkendt
  2. Godkendelse af referat fra sidste møde Godkendt
  3. Status på økonomi. Bilag 1 Regnskabet gennemgået. Det endelige regnskab skal underskrives af bestyrelsen og revisorerne. Der mangler indbetalinger på noget tøj. Betina kontaktes for at høre, om hun skal have betaling for det tøj, der er solgt i klubben. Konkurrenceudvalget opfordres til at lave en liste over diverse materialer og udgifter i forbindelse med stævner.
  4. Planlægning af generalforsamling 15. januar 2024. Bilag 2 Generalforsamling starter kl. 18.00. Vi serverer en sandwich + sodavand. Køkkenudvalget kontaktes. Kontingent: Bestyrelsen foreslår uændret kontingent. På valg Kasserer. Vibeke modtager genvalg. Pia er på valg modtager genvalg. Der skal udarbejdes en mere udførlig beskrivelse af, hvad udvalgenes opgave er. Næste år skal vi lægge generalforsamlingen i sidste uge af januar.
  5. Indkøb af lydighedsspring og transportabelt skjul. Bilag 3. Vi indkøber lydighedsspring og skjul.
  6. Hvordan kommunikerer vi, så vi undgår misforståelser? Vi skal blive bedre til at ringe sammen i stedet for at skrive til hinanden.
  7. Evt. Vi har fået en henvendelse fra kredsen om at lægge klubhus til to weekender i forbindelse med agility-overbygningen. Kan vi klare to weekender, eller skal vi nøjes med en? Ole og Vibeke har givet tilsagn om, at de kan deltage begge weekender. Vi skriver ud til medlemmerne for at høre, om der er andre, der har tid og lyst til at være med. Der skal serveres morgenmad, frokost og eftermiddagskaffe. Jacob kontakter Henrik for at høre, om der kan laves en aftale, så vi er sikre på, at kunne benytte cafeen de to weekender. Kan der evt. laves en kalender, hvor man kan plotte ind, hvornår man vil bruge cafeen?

Opstilling af skur til agilityredskaber. Paw er tovholder.

Skilt til ophængning ved vejen. Henrik eller Rune skal spørges om vi må det. Er det noget Kåre (fra Sommerland) evt. kan spørges om. Ana har kontakt til ham.