DcH, Herrestrup
Vestergade 10 B
4571 Grevinge
29 45 38 24
Dch.herrestrup@gmail.com
https://dchherrestrup.klub-modul.dk/default.aspx
Bestyrelsesmøde onsdag den 5. februar 2025 kl. 19.00.
- Godkendelse af dagsorden. 3 nye punkter. 7-8-9
- Valg af næstformand. Det er bestyrelsen, der vælger næstformand. Formanden foreslår, at Ole vælges. Ole valgt.
- Årshjul. Hvilke aktiviteter skal vi have i løbet af året, og hvornår? 11. juni, 13. august, 5. november Bestyrelsesmøder. 26. februar Kredsgeneralforsamling. 8. marts Lokalforeningsinstruktørgrunduddannelse i Herrestrup.5. april Blåbærstævne. 6. april Agilitystævne. 24./25. maj Agilitystævne. 21. juni sommerfest med skovtur og grill ’Lær hunanden at kende’. 22. november Juleafslutning. 30. november Julemærkemarch. Evt. skraldindsamling igen i år. Vibeke undersøger.
- Skal vi give en gave til trænere ved runde fødselsdage? Skal vi give julegave til trænere? Nej, men i stedet for en gave til alle instruktører f. eks. en jakke eller andet. Kørepenge udbetales til instruktører på uddannelse.
- Hvem beslutter hvad? Hvornår skal bestyrelsen involveres i indkøb? Beløbsgrænse? Der er bestyrelsesmedlemmer i alle udvalg, som vurderer, om der er behov for, at vi lige taler sammen. Skriv på messenger-gruppen, så alle har mulighed for at udtale sig, og alle er orienteret om, hvad der indkøbes.
- Rally. Niels har lavet et fint oplæg, som vi samler på en A4 side. Det sendes ud i et nyhedsbrev. Derefter lægges det op på vores egen hjemmeside, på vores Facebookside, på siden ’Odsherred,Grevinge,Herrestrup’ og på Kreds 6 Facebookside. Første træning bliver torsdag 20. februar kl 19-20.
- Spørgeskema fra landsforening. Spørgsmålet er, om vi ønsker, at DCH-medlemmer, der underviser i forskellige sammenhænge kan aflønnes, eller om DcH er en frivillig forening, hvor alle arbejder gratis? I tager selv stilling til, hvad I mener om det.
- Lodseddelsalg for Diabetesforening. Vi går ikke rundt og sælger lodsedler, men kan evt. sælge i forbindelse med stævner. Det kan være køkkenpersonalet, som står for salget. Der skal oprettes en ’mobileindsamling’ til formålet. Vi skal have en ansvarlig person til at stå for det.
- Næste møde. 11. juni. Punkt til dagorden: Arbejdsdag, hvornår og hvad skal der laves. Budget vedr. kontingent til lands og kreds.
- Evt. Affaldsspande: Ole, Anette og Niels hjælpes ad. Køkkenopsætning, Anette går videre med det. Skilte ved indgang og halvtag, Anette arbejder videre. Byggetilladelse er endnu ikke kommet. Tilsagn fra Friluftsrådet udløber til juni, så det begynder at haste.